Als onderdeel van het strategische kader van het VOO-merk, dat leiderschap wil blijven claimen in internetsnelheid, lanceert VOO met de hulp van Happiness een nieuw creatief platform met de naam "Shake Your Parents". Met de groeiende behoefte aan bandbreedte in het hart van ons leven, wilde men een stem geven aan familieleden die hier waarschijnlijk het meest gefrustreerd over zijn. Het resultaat is dat drie tieners die hun ouders "zachtjes" uitleggen waarom ze willen overschakelen op een ultrasnelle internetverbinding.
Credits
Client: VOO
Contacts: Christophe Segaert, Delphine Lenel, Jacques Ohn, Jessica Demeer
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Concept Providers: Bruno Giunta, Julian Lesceux
Creation: Mathias Lemielle, Thomas Cappelle
Group Account Director: Pascal Kemajou
Strategic Director: Isabelle Koelman
Account director : Mattias Vermeire
Account Manager: Coline Hercot
Agency Producer: Leila Fisher
Director: Adrien Armanet
DOP: Sacha Wiernick
TV Production: Latcho Drom, Efrosini Spanoudis
Post-production: Moxy
Sound Production: Bleu Nuit
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]