Voor het einde van het jaar heeft VOO opnieuw besloten zijn leiderschap op het vlak van internetprestaties en klantenservice in de verf te zetten. Hiervoor hebben Happiness en VOO geprofiteerd van het ongelooflijke succes van de campagne van september door een vervolg te maken op deze campagne, die op humoristische wijze speelde op het feit dat je overal aan kunt wennen, behalve aan internetproblemen.
Deze keer zijn mopshondjes en theedrinkers vervangen door gekke grootouders (in december) en tieners met te veel haar (die krijgen we te zien in januari). Altijd met gevoel voor humor hebben VOO en het 'vrolijke bureau' daarom de continuïteitskaart gespeeld met dit nieuwe onderdeel van de campagne, die te zien is op tv, radio en digitaal.
Credits
Client : VOO
Contacts : Pauline Kinet, Delphine Lenel, Aude Vanstalle, Zoé Storme
Agency : Happiness Brussels
Executive Creative Management : Karen Corrigan
Executive Creative Director : Geoffrey Hantson
Creative Director : Philippe Fass
Creation : Thomas Cappelle, Mathias Lemielle
Business Director : Mattias Vermeire
Strategic Director : Isabelle Koelman
Account Executive : Morgane Juget
Director : Adrien Armanet
DOP : Bjorn Charpentier
TV Production : Latcho Drom, Efrosini Spanoudis
Post-production : Moxy, Stefaan Gryson
Sound Production : Bleu Nuit, Benoît Pirson
Designer : Dries Lauwers, Lisa Leloux, Emilie Wauthelet, Lore Snauwaert
DTP : Loïc Lenoble
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]