VOO en Robert Waseige maken niet-selectie WK 2018 bekend

Crea / News

vooVoetbalfans keken er maandenlang naar uit: op maandag 21 mei maakte Robert Martinez zijn preselectie voor het WK bekend. Een ideaal moment om hier handig op in te spelen met een toptopicalcampagne, dachten ze bij VOO en Happiness. Want bij VOO loopt er een interessante WK-promotie: een Philips 4K Smart TV voor iedereen die klant wordt bij VOO.
Om deze promotie in de verf te zetten lanceerde VOO, op de dag van de WK-selectie, ook de niet-selectie: Alle Belgen die niet geselecteerd zijn voor het WK. De niet-selectie bestaat uit alle Belgen, behalve de 28 die wél tot de preselectie behoren. En die krijgen goed nieuws. Want al deze Belgen kunnen het WK beleven zoals het hoort: in hun zetel voor een Philips 4k Smart TV.  Dit werd aangekondigd in een toptopical-advertentie in de Waalse kranten en een film waarin we een nieuwsverhaal zien over Robert Waseige die de WK-selectie bekendmaakt.

Credits:
Client: VOO
Contacts: Christophe Segaert, Delphine Lenel, Sophie Neirynck, Aude Vanstalle, Alexandra Esposito, Sébastien Ferrari
Agency: Happiness Brussels, Be Connect
Executive Creative Management: Karen Corrigan, Sabrina Bulteau
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative content director: Barbara Dzikanowice
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Roxane Schneider, Pieter Claeys
Copy FR: Yves Donceel
Group Account Director: Pascal Kemajou
Account Executive: Camille Martin-Schmets, Valentine Cossée
TV Producer VOO/Be tv: Cathy Watt
Motion: Remke Faber
Design: Antoine Ghisoland, Kassandra Donia