VOO & Happiness laten niemand achter

Crea / News

Als het merk 'van Telco tot Telcare' streeft VOO er voortdurend naar de beste antwoorden te bieden op de internetbehoeften van zijn klanten. In een eerste campagne, die in februari werd gelanceerd om Proximus te bestrijden, benadrukt VOO dat snelheid alleen niet volstaat om de kwaliteit van het internet te definiëren. Het moet worden gecombineerd met een toegewijde service. Voor VOO vertaalde Happiness deze holistische benadering in een nieuwe belofte: "Bij VOO doet het GIGA Team er alles aan om u beter te connecteren, zodat u beter kunt deconnecteren".

Eind mei lanceerde VOO het tweede deel van deze holistische aanpak. Opnieuw om Proximus tegen te gaan, benadrukt VOO dat snelheid alleen zin heeft als het voor iedereen toegankelijk is. Deze keer vertaalt Happiness deze aanpak in een nieuwe campagne en een nieuwe belofte van een aangesloten houthakker en zijn gezin: "Stad of land, we hebben allemaal snel GIGA-internet nodig. Daarom rolt het GIGA-team het overal uit, zodat niemand achterblijft."

 
 

Volg de avonturen van deze connected houthakker en andere hoofdrolspelers op TV, OLV, radio en digitaal.

Credits

Client : VOO

Contacts : Pauline Kinet, Delphine Lenel, Nicolas De Preter, Zoé Storme

Agency : Happiness Brussels

Executive Creative Management : Karen Corrigan

Chief Creative Officer : Geoffrey Hantson

Creative Director : Philippe Fass

Creation : Thomas Cappelle, Mathias Lemielle

Business Director : Mattias Vermeire

Strategic Director : Isabelle Koelman

Account Executive : Noa Perelsztejn

Director : Adrien Armanet

DOP : Bjorn Charpentier

TV Production : Latcho, Efrosini Spanoudis

Post-production : Moxy, Stefaan Gryson

Sound Production : Bleu Nuit, Benoit Pirson

Designer : ​ Lisa Leloux

Retoucheur : Tom Vandewiele