Als het merk 'van Telco tot Telcare' streeft VOO er voortdurend naar de beste antwoorden te bieden op de internetbehoeften van zijn klanten. In een eerste campagne, die in februari werd gelanceerd om Proximus te bestrijden, benadrukt VOO dat snelheid alleen niet volstaat om de kwaliteit van het internet te definiëren. Het moet worden gecombineerd met een toegewijde service. Voor VOO vertaalde Happiness deze holistische benadering in een nieuwe belofte: "Bij VOO doet het GIGA Team er alles aan om u beter te connecteren, zodat u beter kunt deconnecteren".
Eind mei lanceerde VOO het tweede deel van deze holistische aanpak. Opnieuw om Proximus tegen te gaan, benadrukt VOO dat snelheid alleen zin heeft als het voor iedereen toegankelijk is. Deze keer vertaalt Happiness deze aanpak in een nieuwe campagne en een nieuwe belofte van een aangesloten houthakker en zijn gezin: "Stad of land, we hebben allemaal snel GIGA-internet nodig. Daarom rolt het GIGA-team het overal uit, zodat niemand achterblijft."
Volg de avonturen van deze connected houthakker en andere hoofdrolspelers op TV, OLV, radio en digitaal.