Voo is in the house

Media / News

Voo lanceert een totaal nieuw project: House of Voo. Om zijn amusementsaanbod (films, series en sport) via sociale netwerken onder de aandacht te brengen, hebben Voo en Native Nation een 'house of creators' opgericht dat volledig gewijd is aan amusement.

Door corona zijn we allemaal meer amusement gaan consumeren, en dit gebeurt niet altijd op een klassieke lineaire manier. Voo is een sterk merk met een stevige voetafdruk in Wallonië en Brussel, maar ziet nog veel groeipotentieel bij millennials die hun entertainment vinden in een mix van digitale en sociale media. Voo en Native Nation komen nu op de proppen met het "House of Voo", een collocated hotel en entertainment mekka in het hart van Luik waar vijf toonaangevende Franstalige content creators een week zullen doorbrengen. Daar zullen ze elke dag verschillende uitdagingen aangaan die rechtstreeks verband houden met de films of series die Voo op hun verschillende platformen aanbiedt. Zij zullen dit alles kunnen doen dankzij de kracht van Gigaboost, het zeer snelle internet dat VOO in Luik lanceert. Stephanie Etienne, digital content manager bij Voo: "Dit project is een perfecte illustratie van onze wens om het beste van connectiviteit in dienst te stellen van het beste van entertainment. Om de komst van VOO's breedbandinternet aan te kondigen, wilden we een statement maken en samenwerken met makers van inhoud voor wie een verbinding van hoge kwaliteit essentieel is. Dus, in plaats van de superioriteit van ons internet te claimen, hebben we er de voorkeur aan gegeven het te demonstreren door te laten zien waartoe deze makers van inhoud in staat zijn met hun creativiteit, ons entertainment en een superkrachtig internet."De vijf makers zijn zeer diverse profielen die elk op hun eigen manier met Voo-materiaal werken, onder wie Jeny Bonsenge (danseres), Donovan Haessy (goochelaar), Dylan Nockx en Nico Lacroix (komieken) en Shauna Dewit (actrice). Samen bereiken ze meer dan 1,5 miljoen volgers op Instagram en zullen ze 24/7 content creëren voor Voo Entertainment vanuit het Huis van Voo. In deze context heeft Native Nation voor deze actie ook een modern, specifiek merkimago ontwikkeld dat zowel bij de makers als op de Voo Instagram-pagina zelf zal verschijnen. Bert Marievoet, managing founder Native Nation: "Het hele marketingteam van Voo mag geprezen worden voor deze dappere aanpak. Het gegeven van een creators collective in een huis is niet nieuw. Maar dat zulk initiatief van A tot Z het DNA van een merk uitstraalt dankzij de inkleding van het huis zelf en de co-creatie met top social media creators, is een absolute première.”