VOO lanceert klantenforum

Tot nu toe beschikten de klanten van Voo nog niet over de mogelijkheid om de operator te bereiken via Facebook of Twitter, maar met een nieuw forum probeert de operator dit gebrek te compenseren. De voornaamste bedoeling? Klanten sneller en doelgerichter kunnen helpen. Het forum biedt klanten een ruimte om ervaring en adviezen te delen, vragen te stellen (én te beantwoorden) van andere particulieren en advies te ontvangen van de specialisten van Voo. Achter het forum staan twee community managers.
Of het nu een pure daad van solidariteit is of niet, weet dat uw bijdrage op het forum toestaat om badges te winnen, net als titels op uw profiel (zoals bijvoorbeeld de titel ‘expert’), maar dat u er ook beloningen mee kan winnen dankzij de vele wedstrijden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]