Voor Amstel is vriendschap heilig

Crea / News

AMSTEL_PIGEON_Jpeg
Vele Nederlanders supporteren voor België, nu onze noorderburen er niet in slaagden zich te kwalificeren voor het WK Voetbal in Rusland. Uit dankbaarheid zullen we als Belgen ook eens iets vriendelijk zeggen over het bier van onze noorderburen. Het Amsterdamse bureau 180 Kingsday maakte namelijk een leuke campagne voor Amstel Russia. AMSTE_HOLDMYBEER_JpgAmstel - nu onderdeel van Heineken - ontstond in 1870 uit de vriendschap tussen de heren De Pesters en Van Marwijk Kooy. Ze deelden ook een passie voor kwaliteitsbier. Amstel is nu over de hele wereld te vinden, ook in Rusland, en in deze nieuwe campagne wordt vriendschap daarom ten volle uitgespeeld. Uit vriendschap - en uit respect voor een kwaliteitvol biertje - doet men veel, heel veel... Kijk en oordeel zelf!

CREDITS:
Agency: 180 Kingsday
Production:
Production Company: Bas Production
Director: Justin Reardon (c/o Double Agent, London)
Line Producer: Alenka Protic
Production Manager: Kristina Mersak
Director of photography: Matyas Erdely
Editor: Fiona Fuchs
Music Company: Sizzer Music, Amsterdam
Sound Design: Stainless Sound, Amsterdam
Sound designer/mixer: Nick Smith
Post Production: MPC, Amsterdam
Post producer: Kayleigh Dugdale
VFX Lead: Ricky Weissman
Colourist: Toby Tomkins @ CHEAT, London
AMSTEL_FOOTBALL_Jpg