Vele Nederlanders supporteren voor België, nu onze noorderburen er niet in slaagden zich te kwalificeren voor het WK Voetbal in Rusland. Uit dankbaarheid zullen we als Belgen ook eens iets vriendelijk zeggen over het bier van onze noorderburen. Het Amsterdamse bureau 180 Kingsday maakte namelijk een leuke campagne voor Amstel Russia. Amstel - nu onderdeel van Heineken - ontstond in 1870 uit de vriendschap tussen de heren De Pesters en Van Marwijk Kooy. Ze deelden ook een passie voor kwaliteitsbier. Amstel is nu over de hele wereld te vinden, ook in Rusland, en in deze nieuwe campagne wordt vriendschap daarom ten volle uitgespeeld. Uit vriendschap - en uit respect voor een kwaliteitvol biertje - doet men veel, heel veel... Kijk en oordeel zelf!
CREDITS:
Agency: 180 Kingsday
Production:
Production Company: Bas Production
Director: Justin Reardon (c/o Double Agent, London)
Line Producer: Alenka Protic
Production Manager: Kristina Mersak
Director of photography: Matyas Erdely
Editor: Fiona Fuchs
Music Company: Sizzer Music, Amsterdam
Sound Design: Stainless Sound, Amsterdam
Sound designer/mixer: Nick Smith
Post Production: MPC, Amsterdam
Post producer: Kayleigh Dugdale
VFX Lead: Ricky Weissman
Colourist: Toby Tomkins @ CHEAT, London
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]