Blokker lanceert zijn nieuwe baseline ‘Zoveel meer’. Want bij Blokker hebben ze niet gewoon spullen voor elke dag, maar zoveel meer. Ze lanceren de nieuwe baseline omdat ze voelen dat het vernieuwde assortiment toe is aan een nieuwe look. “Toen Blokker naar ons toe kwam met hun nieuwe verhaal waren we meteen enthousiast,” vertelt Jef Raeman, strategic director bij LDV United. “Blokker begrijpt hoe het leven van mensen in elkaar zit en hoe een simpel product een belangrijke rol kan spelen in iemands leven.”
Neem nu bijvoorbeeld een friteuse. Voor de bomma betekent een friteuse vrijdag frietdag. Het moment waarop de hele familie verzamelt bij de bomma om vers gesneden frietjes en stoofvlees te eten, daar wordt de friteuse een soort van familieverzamelaar. Terwijl voor een student de friteuse dan weer dé ideale antikatermachine is na een zwaar avondje feesten. Iedereen geeft zijn eigen betekenis aan Blokkerproducten. Zo krijgt een heel banaal en functioneel product plots een emotionele lading, wordt het plots zoveel meer. Dat is wat men wil vertellen met de nieuwe imagocampagne.
Naast de commercials en de social video’s zullen ook de folder, de advertenties en het POS-materiaal een frisse make-over en het ‘Zoveel meer’-sausje krijgen.
Credits
Client: Blokker
Contact: Nathalie Dubois, Annelien van den Broek, Sven Voets
Agency: LDV United
Account Team: Dimitri Mundorff, Pieter Van Schil
Creative Director: Dries De bruyn
Creative Director : Dennis Vandewalle
Creation: Manon Penne, Vivienne Mak, Karel Dejonghe, Lennie De Troyer
Strategy: Jef Raeman, Lorien Verachtert
Design: Niki Desiron
Director: Wim Geudens
Film Production Company: Diplomat
Sound Studio: Raygun
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]