Voor Blokker en LDV United mag het iets meer zijn

Crea / News / Retail

Blokker lanceert zijn nieuwe baseline ‘Zoveel meer’. Want bij Blokker hebben ze niet gewoon spullen voor elke dag, maar zoveel meer. Ze lanceren de nieuwe baseline omdat ze voelen dat het vernieuwde assortiment toe is aan een nieuwe look. “Toen Blokker naar ons toe kwam met hun nieuwe verhaal waren we meteen enthousiast,” vertelt Jef Raeman, strategic director bij LDV United. “Blokker begrijpt hoe het leven van mensen in elkaar zit en hoe een simpel product een belangrijke rol kan spelen in iemands leven.”

Neem nu bijvoorbeeld een friteuse. Voor de bomma betekent een friteuse vrijdag frietdag. Het moment waarop de hele familie verzamelt bij de bomma om vers gesneden frietjes en stoofvlees te eten, daar wordt de friteuse een soort van familieverzamelaar. Terwijl voor een student de friteuse dan weer dé ideale antikatermachine is na een zwaar avondje feesten. Iedereen geeft zijn eigen betekenis aan Blokkerproducten. Zo krijgt een heel banaal en functioneel product plots een emotionele lading, wordt het plots zoveel meer. Dat is wat men wil vertellen met de nieuwe imagocampagne.

Naast de commercials en de social video’s zullen ook de folder, de advertenties en het POS-materiaal een frisse make-over en het ‘Zoveel meer’-sausje krijgen.

 Credits

Client: Blokker
Contact: Nathalie Dubois, Annelien van den Broek, Sven Voets
Agency: LDV United
Account Team: Dimitri Mundorff, Pieter Van Schil
Creative Director: Dries De bruyn

Creative Director : Dennis Vandewalle
Creation: Manon Penne, Vivienne Mak, Karel Dejonghe, Lennie De Troyer

Strategy: Jef Raeman, Lorien Verachtert

Design: Niki Desiron

Director: Wim Geudens

Film Production Company: Diplomat

Sound Studio: Raygun