Voor D-artagnan en Renmans mag ‘t iets meer zijn

Renmans heeft heel wat openstaande vacatures voor zijn beenhouwerijen in Vlaanderen en Wallonië. Het bedrijf nochtans heel wat troeven als werkgever, maar die zijn nog niet bekend genoeg. De ideale klus voor employer branding specialist D-artagnan, die de campagne ‘Mag ‘t iets meer zijn?’ uit de grond stampte.
Wie kent deze typische vraag bij de beenhouwer niet? D-artagnan buigt de klassieker slim om naar ‘Mag ‘t iets meer zijn?’ ten opzichte van (toekomstige) medewerkers. Want bij Renmans krijg je meer variatie, meer groeikansen, meer ambiance, meer vakmanschap en meer voldoening.
De campagne kreeg een frisse look-and-feel die niet alleen tot leven kwam op de nieuwe jobsite, maar ook in de winkels, op straat, via social, op de radio en via addressable tv de juiste kandidaten tot bij de vacatures bracht.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]