In september lanceerde Mutant een 360°-campagne die de nieuwe positionering van Keytrade Bank aankondigde: Geld maakt gelukkig. "De strategie achter deze baseline benadrukt de win-win van verantwoorde investeringen. Want door te investeren bij Keytrade Bank, kan je niet alleen je kapitaal laten groeien maar ondersteun je ook maatschappelijke projecten", legt Odin Saillé, ECD bij Mutant, uit.
Nu is er een tweede tv-spot uit over een andere klant van Keytrade Bank, die na al die tijd nog steeds tevreden is over zijn beleggingen. Deze nieuwe spot, zowel esthetisch als vol humor, werd geregisseerd door Bear Damen (Hamlet) die ook de eerste spot draaide. Na Monique, die van een heerlijke massage genoot, is het deze keer Oscar die de held is van de nieuwe spot. We ontdekken hem in close-up, gelukkig als altijd. In extase bewondert hij zijn nieuwe aanwinst: een prachtig modern beeldhouwwerk.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]