Voor Walibi en BBDO zijn de kleinsten groot genoeg

Crea / News

WalibiGekend van zijn spectaculairdere attracties staat Walibi Belgium tot nu toe vooral op het to do lijstje van thrill-zoekende tieners en volwassenen. Maar ook voor de kleinsten onder ons valt er wat te beleven: de twee nieuwe attracties bijvoorbeeld waar je al vanaf 1meter mee of zelfs alleen in mag.
Om de gezinnen met jonge kinderen aan te porren, zet BBDO in hun nieuwe televisie-, social- en OOH-campagne de jonkies centraal. Terwijl deze in het dagelijks leven nog vaak worden ingetoomd, kunnen ze in Walibi wél all the way gaan. Alleen vliegen in de nieuwe Fun Pilot en hun ouders uitdagen in de nieuwe Popcorn Revenge… In Walibi zijn de kleinsten groot genoeg!

Credits:
Client: Walibi
Contacts: Guillaume Morghen & Jean-Christophe Parent
Agency: BBDO
CD BBDO: Jan Dejonghe, Arnaud Pitz & Sebastien De Valck
Creation BBDO:  Jasper Verleije & Sarah Huysmans
Copy FR: Gregory Verheyleweghen /Vincent De Roose
Strategy BBDO: Sofie Verstreken & Samuel Eggermont
Account Team BBDO: Lore Desmet & Aurélie Thollebeek & Janne Aerts
Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
Agency TV producer : Renée Vermeire & Leslie Verbist
Editor social content: Neil Skeet
Production company: Wenneker
Director: Anthony Nti
Producers: Vanessa Jacob, Mathias Kerner
Sound & music: Sonhouse
Radio production company: BBDO Productions
Radio Producer: Nicolas Van Poeck