Voor wie koopt u dit weekend een azalea?

Crea / News

KOTK Famous 2019Al 25 jaar lang is het derde weekend van september steevast het Plantjesweekend van Kom op tegen Kanker. En ook dit weekend trekken duizenden vrijwilligers de straat op om samen azalea’s te verkopen ten voordele van steun- en zorgprojecten voor mensen met kanker en hun naasten. Achter elk plantje gaat een bijzonder verhaal schuil. Want zo’n plantje koop je niet zomaar, het is het enige plantje dat je koopt voor iemand anders, maar houdt voor jezelf.KOTK 2019 Famous

Deze insteek, bedacht door FamousGrey, zal de nieuwe koepel vormen voor de volgende edities van het Plantjesweekend. Dit jaar krijg je bij elk plantje een gratis plantensteker waarop je kunt noteren voor wie jij jouw plantje gekocht hebt. De actie wordt ondersteund door posters, social posts en een radio- en tvspot. Zo hopen Kom op tegen Kanker en FamousGrey om ook dit jaar duizenden mensen blij te maken met een azalea. KOTK 2019 FamousVoor meer informatie over het Plantjesweekend kunt u terecht op de website van Kom op tegen Kanker.

Credits

Client: Kom op tegen Kanker
Client contacts: Anke Berckmans, Sara Jacobi, Marina Van den Nouweland
Agency: FamousGrey
Excecutive CD: Peter Ampe
Creative Team: Jochem Van Schip & Matthias Wentink
Project manager: Lies Bernaer
Account director : Jef Leysen
Connection planner: Floris Adriaenssens
Social media manager : Jonas Sprengers
DTP : Anne-Sophie Tonnelier, Franco Scaramuzza
Production: Uncle Bob
Post & Radio Production: FamousGrey Productions
Director: Sidney Van Wichelen
Production Director : Emily Rammant
RTV-producer: Tina De Pauw
Production manager: Johan Delissen
Sound engineer: Eli Sundermann
Montage: Jasper De Ryck & Sven Vanhee
Photograph : Joost Joossen, Mieke Geenen
PR manager : Laure VandeghinsteKOTK 2019 Famous