Na overleg werd Serviceplan gekozen voor de rebranding en nieuwe website van Vrienden der Blinden. De in 1885 opgerichte non-profitorganisatie had deze nieuwe grafische identiteit nodig om haar reputatie te versterken, maar ook om hun talrijke diensten voor slechtzienden en blinden beter te verenigen en vertegenwoordigen. Dit doel is bereikt met een gloednieuw imago dat zowel in het noorden als in het zuiden van het land en voor alle activiteiten beschikbaar is.
Het nieuwe logo bevat twee solidariteitscirkels die enerzijds de visueel gehandicapten en anderzijds de betrokken personen (sponsors, verzorgers, bewoners, partners, enz.) vertegenwoordigen en verenigen. Twee onafscheidbare cirkels om de levenskwaliteit van blinden en slechtzienden te verbeteren en hen meer in de samenleving te integreren, met op het raakvlak van de cirkels een oog als symbool voor het zicht en de menselijkheid.
De tweede fase van de nieuwe visuele identiteit is het ontwerp van een nieuwe website en de lancering daarvan midden oktober. Het doel was een website te ontwerpen die de expertise van de vereniging overbrengt en tegelijkertijd zo dicht mogelijk bij hun wereld blijft en modern is.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]