Na overleg werd Serviceplan gekozen voor de rebranding en nieuwe website van Vrienden der Blinden. De in 1885 opgerichte non-profitorganisatie had deze nieuwe grafische identiteit nodig om haar reputatie te versterken, maar ook om hun talrijke diensten voor slechtzienden en blinden beter te verenigen en vertegenwoordigen. Dit doel is bereikt met een gloednieuw imago dat zowel in het noorden als in het zuiden van het land en voor alle activiteiten beschikbaar is.
Het nieuwe logo bevat twee solidariteitscirkels die enerzijds de visueel gehandicapten en anderzijds de betrokken personen (sponsors, verzorgers, bewoners, partners, enz.) vertegenwoordigen en verenigen. Twee onafscheidbare cirkels om de levenskwaliteit van blinden en slechtzienden te verbeteren en hen meer in de samenleving te integreren, met op het raakvlak van de cirkels een oog als symbool voor het zicht en de menselijkheid.
De tweede fase van de nieuwe visuele identiteit is het ontwerp van een nieuwe website en de lancering daarvan midden oktober. Het doel was een website te ontwerpen die de expertise van de vereniging overbrengt en tegelijkertijd zo dicht mogelijk bij hun wereld blijft en modern is.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]