"Niet alleen vogels vliegen vrij en blij, maar ook passagiers van Brussels Airlines!" laat TBWA trots én met een uitroepteken weten in een bericht over haar veiligheidscampagne voor Brussels Airlines. Volgens het bureau voelt iedereen zich meteen welkom aan boord van een vlucht van de maatschappij omdat ze als human airline gepersonaliseerde services aanbiedt.
Daar hoort een safety video bij: TBWA maakte in de stijl van de outdoor- en televisiecampagne een instructiefilmpje. Enkele vrolijke vogels maken de kijkers wegwijs doorheen de veiligheidsinstructies en leggen haarfijn uit hoe alles werkt. Het filmpje werd ingelezen door Ray Cokes, de uitbundige Brit die al jaren een grote affiniteit heeft met België. U kunt het filmpje online ontdekken en aan boord van elke vlucht van Brussels Airlines.
Credits
Advertiser Brussels Airlines
Client Nathalie Erdmanis
Agency TBWA Brussels
Creative director Jan Macken
Creatives Eric Maerschalck & Michael Mikiels
Accounts Pauline Kinet, Catherine Hamers & Emilie Kino
Strategic planner Stephanie Vercruysse
Design Two Men and a Horsehaed
Production Saké
Animation Chez Eddy
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]