Vrij en veilig met Brussels Airlines dankzij TBWA

"Niet alleen vogels vliegen vrij en blij, maar ook passagiers van Brussels Airlines!" laat TBWA trots én met een uitroepteken weten in een bericht over haar veiligheidscampagne voor Brussels Airlines. Volgens het bureau voelt iedereen zich meteen welkom aan boord van een vlucht van de maatschappij omdat ze als human airline gepersonaliseerde services aanbiedt.
Daar hoort een safety video bij: TBWA maakte in de stijl van de outdoor- en televisiecampagne een instructiefilmpje. Enkele vrolijke vogels maken de kijkers wegwijs doorheen de veiligheidsinstructies en leggen haarfijn uit hoe alles werkt. Het filmpje werd ingelezen door Ray Cokes, de uitbundige Brit die al jaren een grote affiniteit heeft met België. U kunt het filmpje online ontdekken en aan boord van elke vlucht van Brussels Airlines.
Credits
Advertiser Brussels Airlines
Client Nathalie Erdmanis
Agency TBWA Brussels
Creative director Jan Macken
Creatives Eric Maerschalck & Michael Mikiels
Accounts Pauline Kinet, Catherine Hamers & Emilie Kino
Strategic planner Stephanie Vercruysse
Design Two Men and a Horsehaed
Production Saké
Animation Chez Eddy
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]