Vrouwen aan de macht tijdens eerste BMMA Lunch

Tijdens de eerste BMMA Lunch van het jaar delen de twee Marketers of the Year, Aude Mayence (marketing brand director bij Delhaize) en Mieke Debeerst (chief customer experience & marketing communications officer bij Belfius), hun visie over de uitdagingen van de bedrijven van morgen en de rol dat marketing speelt in deze ingrijpende verandering. Of de marketing van morgen meer strategisch, holistisch en vrouwelijk is? Het antwoord krijgt u op dinsdag 29 januari op de nieuwe locatie Cercle Lorraine. Inschrijven kan via de website van de BMMA.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


