Tijdens de eerste BMMA Lunch van het jaar delen de twee Marketers of the Year, Aude Mayence (marketing brand director bij Delhaize) en Mieke Debeerst (chief customer experience & marketing communications officer bij Belfius), hun visie over de uitdagingen van de bedrijven van morgen en de rol dat marketing speelt in deze ingrijpende verandering. Of de marketing van morgen meer strategisch, holistisch en vrouwelijk is? Het antwoord krijgt u op dinsdag 29 januari op de nieuwe locatie Cercle Lorraine. Inschrijven kan via de website van de BMMA.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]