In het nieuwe programma Kalm Waes gaat adrenalinejunkie Tom Waes op zoek naar meer zen in zichzelf. Dat doet hij onder begeleiding van enkele wetenschappers. VRT Creative verzorgde de bijhorende lanceringscampagne bestaande uit een key visual en een radiospot.
In de radiospot staat een boeddhistisch monnikenkoor centraal. De monniken proberen met hun meditatieve gezangen Tom Waes tot rust te brengen. Maar dat heeft een averechts effect. Als ze zich dan ook nog eens al zingend beginnen te excuseren, verliest Waes zijn kalmte. Pay-off: “Kalm Waes. Het stressexperiment. Vanaf 2 september op VRT 1 en VRT MAX.”
De key visual voor het programma werd geshoot door Jef Boes. We zien Tom Waes leviteren in het bos, hij zweeft als het ware boven de grond als teken van ultieme innerlijke rust. Benieuwd of hem dat ook in het programma zal lukken.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]