In het nieuwe programma Kalm Waes gaat adrenalinejunkie Tom Waes op zoek naar meer zen in zichzelf. Dat doet hij onder begeleiding van enkele wetenschappers. VRT Creative verzorgde de bijhorende lanceringscampagne bestaande uit een key visual en een radiospot.
In de radiospot staat een boeddhistisch monnikenkoor centraal. De monniken proberen met hun meditatieve gezangen Tom Waes tot rust te brengen. Maar dat heeft een averechts effect. Als ze zich dan ook nog eens al zingend beginnen te excuseren, verliest Waes zijn kalmte. Pay-off: “Kalm Waes. Het stressexperiment. Vanaf 2 september op VRT 1 en VRT MAX.”
De key visual voor het programma werd geshoot door Jef Boes. We zien Tom Waes leviteren in het bos, hij zweeft als het ware boven de grond als teken van ultieme innerlijke rust. Benieuwd of hem dat ook in het programma zal lukken.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]