VRT Creative lanceert Kalm Waes met een knipoog

In het nieuwe programma Kalm Waes gaat adrenalinejunkie Tom Waes op zoek naar meer zen in zichzelf. Dat doet hij onder begeleiding van enkele wetenschappers. VRT Creative verzorgde de bijhorende lanceringscampagne bestaande uit een key visual en een radiospot.
In de radiospot staat een boeddhistisch monnikenkoor centraal. De monniken proberen met hun meditatieve gezangen Tom Waes tot rust te brengen. Maar dat heeft een averechts effect. Als ze zich dan ook nog eens al zingend beginnen te excuseren, verliest Waes zijn kalmte. Pay-off: “Kalm Waes. Het stressexperiment. Vanaf 2 september op VRT 1 en VRT MAX.”
De key visual voor het programma werd geshoot door Jef Boes. We zien Tom Waes leviteren in het bos, hij zweeft als het ware boven de grond als teken van ultieme innerlijke rust. Benieuwd of hem dat ook in het programma zal lukken.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]