Zoals bekend krijgt De Warmste Week dit jaar een nieuwe formule. Dit jaar zetten de initiatiefnemers in op wat mensen voor elkaar doen, niet op het geld dat ze ophalen. Creativiteit en inzet, daar draait het om. En wie aan creativiteit denkt, denkt natuurlijk ook aan de creativiteit van creatieve- en mediabureaus. De Warmste Week is dan ook een mooie kans om op een creatieve manier Vlaanderen massaal te activeren. Daarom lanceert Var de komende weken De Warmste Pitch. "We zoeken creatieve projecten waarmee we samen het verschil kunnen maken," zegt Saskia Schatteman, CEO van Var. "Onze oproep is simpel: stel samen met een vzw of goed doel een project voor De Warmste Week voor. De laureaten krijgen tijdens De Warmste Week redactionele aandacht en de winnaar van de hoofdprijs belonen we ook nog eens met een uitgebreid mediapakket.
Op vrijdag 4 september om 9.30 uur vertellen Floris Nieuwdorp(projectcoördinator De Warmste Week, VRT) en Sam Homblé (Manager Creative Partnerships, Var) er meer over in een Microsoft Teams meeting. Opgelet: de wedstrijd is exclusief voor creative bureaus en mediabureaus.
Registreer je voor De Warmste Pitch
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]