VRT en Var organiseren De Warmste Pitch

Budgets / Crea / News

Zoals bekend krijgt De Warmste Week dit jaar een nieuwe formule. Dit jaar zetten de initiatiefnemers in op wat mensen voor elkaar doen, niet op het geld dat ze ophalen. Creativiteit en inzet, daar draait het om. En wie aan creativiteit denkt, denkt natuurlijk ook aan de creativiteit van creatieve- en mediabureaus. De Warmste Week is dan ook een mooie kans om op een creatieve manier Vlaanderen massaal te activeren. Daarom lanceert Var de komende weken De Warmste Pitch. "We zoeken creatieve projecten waarmee we samen het verschil kunnen maken," zegt Saskia Schatteman, CEO van Var. "Onze oproep is simpel: stel samen met een vzw of goed doel een project voor De Warmste Week voor. De laureaten krijgen tijdens De Warmste Week redactionele aandacht en de winnaar van de hoofdprijs belonen we ook nog eens met een uitgebreid mediapakket.

Op vrijdag 4 september om 9.30 uur vertellen Floris Nieuwdorp(projectcoördinator De Warmste Week, VRT) en Sam Homblé (Manager Creative Partnerships, Var) er meer over in een Microsoft Teams meeting. Opgelet: de wedstrijd is exclusief voor creative bureaus en mediabureaus.

Registreer je voor De Warmste Pitch