VRT zorgt voor muziek in De Molenstraat

Crea / News

De muziekliefhebber zit deze zomer meer dan goed bij VRT, klinkt het bij de openbare omroep: zoals elk jaar staan juli en augustus in het teken van heel veel muziek. En om het gigantische muzikale aanbod in de kijker te zetten, ontwikkelde De Molenstraat een heleboel campagnes voor onder meer de festivals van StuBru, VRT MAX en het overkoepelende ‘De Muziekzomer’-programma van de verzamelde VRT-merken. 

"De eerste rij, dat zijn wij," klinkt het bij Studio Brussel, dat naar eigen zender ook dit jaar weer dé festivalzender is. Op hun kanalen maak jij elk optreden, interview of gekke festivalgebeurtenis vanaf de eerste rij mee. En dat is ook het geval in de campagne. Daarnaast zitten er meer beats in VRT MAX dan je denkt: naast verslaggeving heeft VRT op z’n streamingplatform nog allerhande muzikale content voor jou klaar staan - van documentaires tot podcasts of live sessies. De Muziekzomer is dus meer dan enkel de festivals; zo heb je ook De Zomerhit, Vlaanderen Feest, MNM Start to DJ en nog veel meer. 

Credits

Client: VRT
Client contacts: Elisabeth Roelandt, Steven Lemmens, Karel Decorte, Floris Nieuwdorp, Rebecca Van De Voorde, Bette Van Den Briel, Geertrui Maertens
Agency: De Molenstraat
Creative Directors: Kwint De Meyer
Creatives: Jannis Min Jou, Thomas De Boeck, Dieter Vanhoof, Thomas De Vreese, Régine Smetz, Tom Cole
Managing Director: Maarten Vanthemsche
Client Service Director: Jochen De Greef
Account Director: Charlotte Smedts
Account Executive: Simon Appels
Strategy: Kristof Janssens, Philipppe Gerin
Production: Emilie Kino (VRT), Shana Duprez (Make), Katrien Van Den Brande (Make)