VTM biecht gloednieuw programma op met At-thetable

Crea / News

Op 17 januari heeft kijkend Vlaanderen voor het eerst kunnen kennismaken met een gloednieuw programma: De Verraders. In een teasende TV-spot zien we hoe een mysterieuze persoon in cape zijn verraad opbiecht, tegen wat goede biechtvader Staf Coppens blijkt te zijn. Deze laatste zal namelijk het spel vol leugens, bedrog en moord presenteren. Tina Put (Brand Manager VTM): “De Verraders is een echt kijkcijferkanon in Nederland. En we weten nu al dat er over het programma zal worden gepraat aan het koffieautomaat. Daarom kozen we ervoor om de kijker alvast op het puntje van hun stoel te krijgen. En aan de reacties te zien zijn we daar aardig in geslaagd!"

Dat in het programma ‘vuil spel, vrij spel krijgt’, wordt extra in de verf gezet met een teasende printcampagne. Maar over het wie er aan het programma deelneemt en wanneer het van start gaat wordt voorlopig niet uit de biecht geklapt. Stay Tuned!

Credits

  • Client: VTM

  • Contacts: Maureen Rutsaert, Tina Put, Calogero Macaluso, Maarten Janssen

  • Agency: at-thetable

  • CD: Sebastien Van Reet

  • Art Director: Maike Borms, Girbe Bogaerts

  • Copywriter: Els Verhofstede

  • Strategy Director: Jorian Van Vossel

  • Account Director: Diane Vandebroek

  • Account Manager: Renaat Delporte

  • Production Company: Por Qué No

  • Executive Producer: Andreas Vermeulen

  • Director: Joris Rabijns

  • DOP: Stefan van Diest

  • 1AD: Caroline De Maeyer

  • Gaffer: Joost Henderieckx

  • Art Direction: Jef Staut - Cachet

  • MUA: Stefanie Lisabeth

  • Key Grip: Tim Roels

  • Colourgrading: Tom Mulder

  • Online Agency: Pandemie

  • Online Editor: Robin De Praetere

  • Cast: Jaan Jochems

  • Catering: Maureen Vanwynsberghe

  • Sound Agency: Audiotheque

  • Producer: Louise-Marie Kerkhove

  • Photographer: Kurt Stallaert

  • Talent: Staf Coppens