VTM Creative heeft Liefde voor muziek

Crea / News

Al negen seizoenen lang schrijft Liefde voor Muziek geschiedenis door bekende nummers in een nieuw kleedje te steken. Veel van die nummers bestormden de top van de hitlijsten en werden zo populair dat de luisteraars het origineel zelfs niet meer herinneren. Om ons geheugen op te frissen, net voor het tiende seizoen van start gaat, produceerde VTM Creative twee mini docu's over de hits "Kom wat dichterbij" van Gene Thomas door Regi en "Een Ster" van Christoff door Stan Van Samang.

Voor het tiende seizoen trakteert het programma de kijker trouwens weer op compleet nieuwe, onverwachte en eigenzinnige versies van bekende songs uit het repertoire van Stan Van Samang (seizoen 1), Johannes Genard (seizoen 2), Clouseau (seizoen 3), Jasper Steverlinck (seizoen 4), Laura Tesoro (seizoen 5), Regi (seizoen 6), Tourist LeMC (seizoen 7), Suzan & Freek (seizoen 8) en K3/Jaap (seizoen 9).

Credits:

Client: VTM
Brand manager: Dorien Claes
Agency: VTM Creative
Manager VTM Creative: Tina Put
Creative Director: Jan Dejonghe
Account Manager: Merel Van Dyck
Concept Creatives: Arne Demulder en Ruben Debusschere Creative: Raf Bergans
Director: Walter Hilhorst
DOP: Jan Mestdagh
Audio Post Production: Fabian Rast
Graphics: Stephanie Engelen en Frederik Van Campenhout