VTM en at-thetable revealen pakken The Masked Singer in virtuele dimensie

Media / News

De afgelopen dagen werden de eerste pakken van The Masked Singer gerevealed aan de hand van een overdonderende AR-beleving. Daarin was elk pak verbonden aan een neon portal om zo in de wereld van The Masked Singer terecht te komen en de pracht en praal van de eerste pakken te aanschouwen. Sebastien Van Reet (creative director at-thetable): “Voor de reveal van de pakken wilden we iets creëren wat de aandacht trok. Maar vooral ook iets waarin mensen actief meegenomen worden. En dat is exact wat de AR-portals doen, je voelt je als kijker direct opgeslorpt door de magische neon-beleving. Een perfecte voorbode voor wat komt.”

Na amper één dag werd de kaap van honderdduizend gebruikers bereikt. Ondertussen blijft de teller lopen en stapten al meer dan 145k nieuwsgierige fans in de wereld van Robot, Papegaai en Edelhert. Onderga zelf de ervaring via themaskedsinger.be.

Credits

  • Client: VTM
  • Contacts: Charlotte Vanhoutte, Calogero Macaluso, Maarten Janssen
  • Agency: at-thetable
  • CD: Sebastien Van Reet
  • Creation: Els Verhofstede
  • Creation: Maike Borms
  • Strategy Director: Jorian Vanvossel
  • Account Manager: Renaat Delporte
  • Catering: Maureen Vanwynsberghe
  • AR Company: PLAYAR
  • AR Producer: Bruno Dejonghe