Waar begint toekomst van retail?

Gondola Group organiseert ook dit jaar de Gondola Day. De editie 2017 loopt in samenwerking met bpost en Nielsen. Gondola Day vindt plaats op 1 juni in Kinepolis Imagibraine. Met een plenaire sessie en drie workshops, verzamelt Gondola Day de belangrijkste spelers in het retail- en FMCG-landschap en verschillende gerenommeerde nationale en internationale spelers over het thema Value(s).
Dat centrale thema zal worden behandeld in drie workshops: Customer Experience (waardecreatie via customer experience. Een optimale shoppingbelevenis leidt tot waardecreatie), X-commerce (waardecreatie via e-commerce, social commerce of m-commerce en Innovation (innovatie als hefboom tot groei en toegevoegde waarde voor de consument).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]