Gondola Group organiseert ook dit jaar de Gondola Day. De editie 2017 loopt in samenwerking met bpost en Nielsen. Gondola Day vindt plaats op 1 juni in Kinepolis Imagibraine. Met een plenaire sessie en drie workshops, verzamelt Gondola Day de belangrijkste spelers in het retail- en FMCG-landschap en verschillende gerenommeerde nationale en internationale spelers over het thema Value(s).
Dat centrale thema zal worden behandeld in drie workshops: Customer Experience (waardecreatie via customer experience. Een optimale shoppingbelevenis leidt tot waardecreatie), X-commerce (waardecreatie via e-commerce, social commerce of m-commerce en Innovation (innovatie als hefboom tot groei en toegevoegde waarde voor de consument).
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]