Gondola Group organiseert ook dit jaar de Gondola Day. De editie 2017 loopt in samenwerking met bpost en Nielsen. Gondola Day vindt plaats op 1 juni in Kinepolis Imagibraine. Met een plenaire sessie en drie workshops, verzamelt Gondola Day de belangrijkste spelers in het retail- en FMCG-landschap en verschillende gerenommeerde nationale en internationale spelers over het thema Value(s).
Dat centrale thema zal worden behandeld in drie workshops: Customer Experience (waardecreatie via customer experience. Een optimale shoppingbelevenis leidt tot waardecreatie), X-commerce (waardecreatie via e-commerce, social commerce of m-commerce en Innovation (innovatie als hefboom tot groei en toegevoegde waarde voor de consument).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]