Voor het eerst slaan de vijf grote Belgische audiovisuele regies - IP, Medialaan, RMB, SBS en VAR - de handen in elkaar. Ze organiseren samen Tell a vision, een event waar marketingprofessionals inspiratie kunnen opdoen en kennis vergaren over de veranderende televisiemarkt. Tell a vision heeft een duidelijk doel: inzicht bieden in de evolutie van de audiovisuele media, zowel op het vlak van mediaconsumptie als op het vlak van content en reclameformats. Een unieke gelegenheid om nieuwe kennis over media-efficiëntie te delen.
Wat valt er te beleven? Een adverteerder, leader in zijn markt, deelt er zijn inzichten over de transitie die televisie momenteel doormaakt. Binnen-en buitenlandse professionals komen hun visie toelichten op de veranderde mediaconsumptie, de digitalisering, nieuwe programmatendensen, de ontwikkeling van nieuwe reclameformats en de impact hiervan voor adverteerders.
Meer informatie over het programma en de sprekers vindt u op de website www.tellavision.be.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]