Waar gaat televisie naartoe?

Voor het eerst slaan de vijf grote Belgische audiovisuele regies - IP, Medialaan, RMB, SBS en VAR - de handen in elkaar. Ze organiseren samen Tell a vision, een event waar marketingprofessionals inspiratie kunnen opdoen en kennis vergaren over de veranderende televisiemarkt. Tell a vision heeft een duidelijk doel: inzicht bieden in de evolutie van de audiovisuele media, zowel op het vlak van mediaconsumptie als op het vlak van content en reclameformats. Een unieke gelegenheid om nieuwe kennis over media-efficiëntie te delen.
Wat valt er te beleven? Een adverteerder, leader in zijn markt, deelt er zijn inzichten over de transitie die televisie momenteel doormaakt. Binnen-en buitenlandse professionals komen hun visie toelichten op de veranderde mediaconsumptie, de digitalisering, nieuwe programmatendensen, de ontwikkeling van nieuwe reclameformats en de impact hiervan voor adverteerders.
Meer informatie over het programma en de sprekers vindt u op de website www.tellavision.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]