Voor het eerst slaan de vijf grote Belgische audiovisuele regies - IP, Medialaan, RMB, SBS en VAR - de handen in elkaar. Ze organiseren samen Tell a vision, een event waar marketingprofessionals inspiratie kunnen opdoen en kennis vergaren over de veranderende televisiemarkt. Tell a vision heeft een duidelijk doel: inzicht bieden in de evolutie van de audiovisuele media, zowel op het vlak van mediaconsumptie als op het vlak van content en reclameformats. Een unieke gelegenheid om nieuwe kennis over media-efficiëntie te delen.
Wat valt er te beleven? Een adverteerder, leader in zijn markt, deelt er zijn inzichten over de transitie die televisie momenteel doormaakt. Binnen-en buitenlandse professionals komen hun visie toelichten op de veranderde mediaconsumptie, de digitalisering, nieuwe programmatendensen, de ontwikkeling van nieuwe reclameformats en de impact hiervan voor adverteerders.
Meer informatie over het programma en de sprekers vindt u op de website www.tellavision.be.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]