Waar kijken we deze week naar uit?

PUB-9-2016

Communication / Media / News

PUB-9-2016Waar kijken we deze week naar uit? Alweer een gemakkelijke vraag: naar de reacties van onze lezers op het nieuwste nummer van PUB Magazine, natuurlijk. Ja, die met die mooie Mona Lisa van mortierbrigade. Dank trouwens, eeuwig zelfs, dames en heren van mortierbrigade: Jens Mortier, Joost Berends en Philippe De Ceuster als creative directors, Lynn Laenen en Steffy Bertels als creative team, Catherine Leleu als producer, Yoann Stas als graphic designer en Vito Latorrata voor Retouching & DTP. Als de kerstman nu ook nog de juiste pakjes onder de kerstboom legt, kan de rest van het jaar niet meer stuk.

In het nieuwste nummer van PUB Magazine leest u over banken en hun kunstcollecties of kunsttentoonstellingen, over virtual reality en over publieksbereik. We keken naar design en spraken met enkele designbureaus, Quatre Mains en Mona Lisa. Bij nog een ander designbureau, BlueMango Design, gingen we zelfs op bezoek voor een Pub Crawl. En er zijn interviews met Luc De Brabandere en de drie laureaten van de Advertiser Personality of the Year 2016: eindlaureaat Miguel Aguza (IKEA) en de twee genomineerden Sylvie Verbruggen (Telenet) en Luc Botten (Rode Kruis-Vlaanderen).

Voor Creaticity trok PUB naar de omgeving van het Flageyplein in Brussel en in de rubriek It Runs in the Family komen Max en Alex Papa aan bod. We blikken terug op de geschiedenis van Delvaux en voor Your Turn interviewde Patrick Van Dijck (Brightfish) de nieuwe topvrouw van Var, Saskia Schatteman. En er zijn de new kids in town, columns en bijdragen van Marc Decorte, Wim Vermeulen, Patrick Clymans, Luc de Tillesse, Wim Decraene, Philippe Reynaert, François Chaudoir en Brecht Malfait. Meer moet dan niet zijn, of het moet de kijk van Joe La Pompe op het reclamevak zijn...

En alvast een kleine dienstmededeling: PUB legt zich tussen Kerst en Nieuw even te slapen. Géén PUBNews dus van 26 tot en met 31 december. Tot dan gaan we er nog volop tegenaan...