Waar worden customers happy van?

Customer Centric Companies, wat betekent dat nu echt? Durven we als marketeer ons echt eens in de schoenen van de consument plaatsen, en zoeken naar de relevantie van ons merk en onze communicatie? De volgende editie van #engage4result van STIMA, op 21 januari (Roularta Conference Center, Zellik), draait rond de Happy Customer, met drie topsprekers. Cain Ransbottyn plaatst de zaken om te beginnen in een ander perspectief. En Ronald van Loon en Yvonne van Laarhovenons van Adversitement brengen een gezamelijk verhaal rond 'Digital Transformation: How to improve customer experience'.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]