Customer Centric Companies, wat betekent dat nu echt? Durven we als marketeer ons echt eens in de schoenen van de consument plaatsen, en zoeken naar de relevantie van ons merk en onze communicatie? De volgende editie van #engage4result van STIMA, op 21 januari (Roularta Conference Center, Zellik), draait rond de Happy Customer, met drie topsprekers. Cain Ransbottyn plaatst de zaken om te beginnen in een ander perspectief. En Ronald van Loon en Yvonne van Laarhovenons van Adversitement brengen een gezamelijk verhaal rond 'Digital Transformation: How to improve customer experience'.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]