Customer Centric Companies, wat betekent dat nu echt? Durven we als marketeer ons echt eens in de schoenen van de consument plaatsen, en zoeken naar de relevantie van ons merk en onze communicatie? De volgende editie van #engage4result van STIMA, op 21 januari (Roularta Conference Center, Zellik), draait rond de Happy Customer, met drie topsprekers. Cain Ransbottyn plaatst de zaken om te beginnen in een ander perspectief. En Ronald van Loon en Yvonne van Laarhovenons van Adversitement brengen een gezamelijk verhaal rond 'Digital Transformation: How to improve customer experience'.
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]