Waar worden customers happy van?
Customer Centric Companies, wat betekent dat nu echt? Durven we als marketeer ons echt eens in de schoenen van de consument plaatsen, en zoeken naar de relevantie van ons merk en onze communicatie? De volgende editie van #engage4result van STIMA, op 21 januari (Roularta Conference Center, Zellik), draait rond de Happy Customer, met drie topsprekers. Cain Ransbottyn plaatst de zaken om te beginnen in een ander perspectief. En Ronald van Loon en Yvonne van Laarhovenons van Adversitement brengen een gezamelijk verhaal rond 'Digital Transformation: How to improve customer experience'.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]