Waarom houdt Brussels Airlines van kunst?


Brussels Airlines/Jesse Willems
Al sinds haar start in 1923 engageerde Sabena, de voorloper van Brussels Airlines, zich voor de kunst van de reclameaffiche. In het jaar van haar geboorte was luchtvaart nog een Groot Avontuur: de onderneming startte een imagocampagne om haar plaats te veroveren, in de eerste plaats tegenover schip en trein – toen nog ernstige concurrenten voor lange afstanden. “Avant, moi non plus, je ne croyais pas au chemin de fer” werd op die manier de eerste affiche van de onderneming, die in tijd nog haar eigen zetels in... rotan maakte!
Meer in het nieuwste magazine van PUB. Heeft u trouwens al een abonnement op PUB? Dan mist u voortaan geen enkel interessant interview of artikel...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]