
Brussels Airlines/Jesse Willems
Al sinds haar start in 1923 engageerde Sabena, de voorloper van Brussels Airlines, zich voor de kunst van de reclameaffiche. In het jaar van haar geboorte was luchtvaart nog een Groot Avontuur: de onderneming startte een imagocampagne om haar plaats te veroveren, in de eerste plaats tegenover schip en trein – toen nog ernstige concurrenten voor lange afstanden. “Avant, moi non plus, je ne croyais pas au chemin de fer” werd op die manier de eerste affiche van de onderneming, die in tijd nog haar eigen zetels in... rotan maakte!
Meer in het nieuwste magazine van PUB. Heeft u trouwens al een abonnement op PUB? Dan mist u voortaan geen enkel interessant interview of artikel...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]