Al sinds haar start in 1923 engageerde Sabena, de voorloper van Brussels Airlines, zich voor de kunst van de reclameaffiche. In het jaar van haar geboorte was luchtvaart nog een Groot Avontuur: de onderneming startte een imagocampagne om haar plaats te veroveren, in de eerste plaats tegenover schip en trein – toen nog ernstige concurrenten voor lange afstanden. “Avant, moi non plus, je ne croyais pas au chemin de fer” werd op die manier de eerste affiche van de onderneming, die in tijd nog haar eigen zetels in... rotan maakte!
Meer in het nieuwste magazine van PUB. Heeft u trouwens al een abonnement op PUB? Dan mist u voortaan geen enkel interessant interview of artikel...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]