Opgelet, fitness kan serieuze gevolgen hebben. Dat is het idee achter de nieuwste - en tevens laatste - campagne van Federate voor haar jarenlange klant JIMS.
In ons hoofd vinden we veel argumenten om niét te gaan sporten. Maar eigenlijk zijn er nog veel meer redenen om het net wél te doen. Vanuit die gedachte ontstond de nieuwe campagne van JIMS. “Waarschuwing, je zal opnieuw in je oude broeken passen” of “Waarschuwing: fitness heeft positieve bijwerkingen”, het zijn maar enkele van de ludieke verwittigingen die de positieve gevolgen van fitness in de kijker zetten. Telkens met een doordachte link naar het dagelijkse leven van onze doelgroep.
Deze rekruteringscampagne zal te zien zijn van begin september tot eind oktober - vooral rondom de 28 fitnessclubs van JIMS in België en Luxemburg. Daarnaast volgt er een volledig online luik, inclusief YouTube prerolls, sociale media, banners, enz.
Ter herinnering, JIMS werd onlangs overgekocht door de Colruyt Group. Na een intense samenwerking van meer dan 10 jaar - sinds de opening van de eerste club in Gent! - scheiden de wegen van JIMS en Federate.
Credits
Advertised brand: JIMS Fitness
Client: Roel Marissen
Agency: Federate
Creative Lead: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creatives: Arnaud Jacquemin, Bjorn Blockx, Thomas Evenepoel Graphic & Motion Design: Céline Godaert, Mike Weytjens Account Management: Brigitte De Paepe, Yana Huygens
Video Production: Zumo - Producer: Jimi Abidts - Regisseur: Timothy Pincket - DOP/camera: Samuel Vansteenkiste - Post-production: Lisa Verhue
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]