Waarschuwing: nieuwe campagne van Federate voor JIMS

Crea / News

Opgelet, fitness kan serieuze gevolgen hebben. Dat is het idee achter de nieuwste - en tevens laatste - campagne van Federate voor haar jarenlange klant JIMS.

In ons hoofd vinden we veel argumenten om niét te gaan sporten. Maar eigenlijk zijn er nog veel meer redenen om het net wél te doen. Vanuit die gedachte ontstond de nieuwe campagne van JIMS. “Waarschuwing, je zal opnieuw in je oude broeken passen” of “Waarschuwing: fitness heeft positieve bijwerkingen”, het zijn maar enkele van de ludieke verwittigingen die de positieve gevolgen van fitness in de kijker zetten. Telkens met een doordachte link naar het dagelijkse leven van onze doelgroep.

Deze rekruteringscampagne zal te zien zijn van begin september tot eind oktober - vooral rondom de 28 fitnessclubs van JIMS in België en Luxemburg. Daarnaast volgt er een volledig online luik, inclusief YouTube prerolls, sociale media, banners, enz.

Ter herinnering, JIMS werd onlangs overgekocht door de Colruyt Group. Na een intense samenwerking van meer dan 10 jaar - sinds de opening van de eerste club in Gent! - scheiden de wegen van JIMS en Federate.

Credits

Advertised brand: JIMS Fitness
Client: Roel Marissen
Agency: Federate
Creative Lead: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creatives: Arnaud Jacquemin, Bjorn Blockx, Thomas Evenepoel Graphic & Motion Design: Céline Godaert, Mike Weytjens Account Management: Brigitte De Paepe, Yana Huygens

Video Production: Zumo - Producer: Jimi Abidts - Regisseur: Timothy Pincket - DOP/camera: Samuel Vansteenkiste - Post-production: Lisa Verhue