Voor Valentijn lanceert Walibi Belgium een speciale promotie voor alle (sensatie)lovers. Via een digitale campagne – die nogal een ondeugende toon aanslaat – nodigt Walibi geliefden uit om elkaar het mooiste geschenk te geven: “het vooruitzicht om samen tijd door te brengen in het beste pretpark van België, hopelijk al in april.” De visuals, ontwikkeld door Emakina, combineren beelden van de attracties van het park met een verrassende titel: “Ga van de grond met de valentijnspromotie!” De digitale campagne mikt op een jongvolwassenen publiek.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]