Voor Valentijn lanceert Walibi Belgium een speciale promotie voor alle (sensatie)lovers. Via een digitale campagne – die nogal een ondeugende toon aanslaat – nodigt Walibi geliefden uit om elkaar het mooiste geschenk te geven: “het vooruitzicht om samen tijd door te brengen in het beste pretpark van België, hopelijk al in april.” De visuals, ontwikkeld door Emakina, combineren beelden van de attracties van het park met een verrassende titel: “Ga van de grond met de valentijnspromotie!” De digitale campagne mikt op een jongvolwassenen publiek.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]