Walkie Talkie, het all-round PR-bureau, is genomineerd voor twee European Excellence Awards. Zo komen ze met hun “Delivering joy”-campagne voor Amazon op de Europese radar te staan met nominaties binnen de categorie “Retail” en “Benelux & France campaigns”. Hun case werd daarbij geshortlist uit meer dan 700 inzendingen.
Om Amazons’ merkwarmte te versterken tijdens de vorige (2023) feestdagen, zette Walkie Talkie in op een ware earned-first campagne. Het agency creëerde daarvoor “Pakjes vol liefde/Cadeaux pleins d’amour”, een 100% puur Belgische kerstlied. Het kerstlied werd wetenschappelijk gecomponeerd in samenwerking met Sonhouse. Na een grondige analyse van honderden kersthits, werden een aantal typische elementen gecombineerd om tot het meest vrolijke kerstlied te komen. En laat dat nu net volledig in lijn zijn met de missie van Amazon: “delivering joy”.
“Bij Walkie Talkie staan creatieve earned-first campagnes steeds voorop, met ideeën die het hart van de consument veroveren. Deze nominaties zijn dan ook een geweldige opsteker voor ons team en bewijst nogmaals hoe we krachtige merkcampagnes kunnen uitrollen met nieuwswaarde. We kijken alvast enorm uit naar de awardceremonie in Berlijn op 6 december,” aldus Daphné Bonami, team lead bij Walkie Talkie die de campagne voor Amazon mee uitrolde.
Eerder werd hun Amazon-case ook al in België geshortlist voor de Best of Reputation Awards (BORA).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]