Klarna, internationaal actief op het gebied van betaal- en shopdiensten, maakt online shoppen voor de Belgen smooth dankzij ‘Betalen binnen 21 dagen’. Shoppers kunnen online kopen en pas betalen wanneer ze de producten hebben ontvangen. De oplossing zorgt voor hogere gemiddelde orderwaarde en betere conversies, winkelketens zoals H&M en Omoda hingen al overstag. Het grootste private fintechbedrijf in Europa is van oorsprong Zweeds en wist Snoop Dogg te strikken als investeerder. Het staat bekend om van de platgetreden marketingpaden af te wijken om smoooth shopping uit te leggen.
Klarna werkt voor hun persrelaties samen met pr-bureau Walkie Talkie en samen zetten ze een heuse Klarna-set neer in MAD Brussels voor de lancering. De volledige perslancering was voor journalisten via livestream te volgen. Klarna-directeur voor België en Nederland Wilko Klaassen ging er in gesprek met fashionista Tiany Kiriloff om tekst en uitleg te geven bij de lancering en vragen van journalisten te beantwoorden. Voor alles op sociale netwerken klopte Klarna aan bij Hurae. Zij zetten hun schouders onder de social media van Klarna in België. Zo haalden zij de nationale feestdag, 21 juli, aan om awareness te creëren voor de "Betalen binnen 21 dagen" oplossing. Hurae staat ook in voor de invulling van Klarna op Smile Safari.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]