Walkie Talkie’s Kids Day in Technopolis

Communication / Media / News

Walkie Talkie KidsWoensdag 30 mei vond in Technopolis Mechelen de allereerste editie plaats van Walkie Talkie’s Kids Day. Het event stond in het teken van diverse (kinder)merken en werd bijgewoond door zowel journalisten als influencers allerhande, uiteraard vergezeld door hun kinderen. Aangezien Walkie Talkie de afgelopen jaren - naast diverse lifestylemerken - een sterkere focus zag op allerhande kids en familie georiënteerde  merken, ging het bureau op zoek naar een manier om al hun contacten op één plek samen te brengen en hen op speelse wijze onder te dompelen in de nieuwigheden van hun klantenportefeuille.
Persoonlijke contacten onderhouden staat voorop en de Kids Day was de perfecte gelegenheid voor Walkie Talkie om te duiden, directe feedback te krijgen van hun netwerk én  hen nóg beter te leren kennen. Heel wat merken passeerden de revue, zoals Decathlon, Disney, Disneyland Paris, Playmobil, Tadaaz, Stabilo, SmartGames, Evian, Fujifilm en Zeeman. Meer dan 200 bezoekers ontdekten deze merken aan de hand van verschillende experiences: van een yogaworkshop voor kinderen over aquarellen schilderen met Stabilo, tot partyslingers maken met Tadaaz. De allerkleinsten konden hun ouders vereeuwigen aan de balloon photowall van Fujifilm en hun fantasie tot leven wekken dankzij de kleurrijke speelwerelden van Playmobil. Leen Van Reeth, Marketing Manager Northern Europe België: “Er is al een goed contact tussen Walkie Talkie, journalisten en mommy-bloggers voor Playmobil, maar het is altijd fijn om ze ook in een ontspannen sfeer samen met hun kinderen te laten kennismaken met de laatste nieuwigheden. Bovendien: zien spelen doet spelen en daar was deze woensdagnamiddag perfect voor.”