Fashionista’s die op zoek zijn naar een specifiek item kunnen vanaf nu terecht op de nieuwe website van ICON. Voor de digitale creatie en het webdesign klopte de Brusselse winkel aan bij Walking Man, dat daarbij voor verschillende uitdagingen stond. Hoe ICON online tot leven brengen? Hoe de conversie realiseren die nodig is om de initiële investering rendabel te maken? Hoe de winkel helpen om de voorraden in de webwinkel en de fysieke winkel te beheren?
« De creatie van deze onlinewinkel is voor ons een echt laboratorium geweest. Zo konden we de wereld van de online retail verkennen en oplossingen vinden om de verschillende uitdagingen het hoofd te bieden waarmee we te maken kregen, » vertelt Katelijne Van Loo, digital strategist bij Walking Man. Recent werd ICON nog bekroond met het Originality Label door het Brussels Shopping Label.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]