Wanneer een aantal de wet bepaalt!

De Arabische revolutie of de "2.0-revolutie" zoals de Egyptische blogger Wael Ghonim ze noemt, heeft het bewijs geleverd: burgers kunnen een regime omverwerpen in één lente dankzij de reputatie en de invloed van de massa op sociale media. Die spelen dan ook al een tijd een rol bij de marktingstrategie van merken. Maar wat mag men verwachten van de nieuwe media? 80% van wat in de sociale media wordt gezegd over een product is positief... De jacht op de 'positieve reputatie' is geopend. Maar laten de initiatieven op deze sites u echt dromen? Gaat er een ambitieuze kracht van uit? Misschien is dat een brug te ver? Ongetwijfeld schuilt daar nu net hun beperking en hebben ze een andere rol te vervullen... In dat opzicht toont een studie van Insites Consulting trouwens aan dat mensen pas fan worden van een product nadat ze het hebben gebruikt!
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]