Wanneer een aantal de wet bepaalt!

De Arabische revolutie of de "2.0-revolutie" zoals de Egyptische blogger Wael Ghonim ze noemt, heeft het bewijs geleverd: burgers kunnen een regime omverwerpen in één lente dankzij de reputatie en de invloed van de massa op sociale media. Die spelen dan ook al een tijd een rol bij de marktingstrategie van merken. Maar wat mag men verwachten van de nieuwe media? 80% van wat in de sociale media wordt gezegd over een product is positief... De jacht op de 'positieve reputatie' is geopend. Maar laten de initiatieven op deze sites u echt dromen? Gaat er een ambitieuze kracht van uit? Misschien is dat een brug te ver? Ongetwijfeld schuilt daar nu net hun beperking en hebben ze een andere rol te vervullen... In dat opzicht toont een studie van Insites Consulting trouwens aan dat mensen pas fan worden van een product nadat ze het hebben gebruikt!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]