Warc voorspelt reclamegroei van 4,5%

De meest recente Consensus Ad Forecast van de marketing intelligence service Warc voorspelt in 2016 een globale groei van reclame met 4,5%, met een kleine groeivertraging in 2017, waar men het houdt op 4,2%. Met uitzondering van kranten en tijdschriften zouden alle mediakanalen er dit en volgend jaar op vooruitgaan. Vooral televisie (+1,1%) en internet (+13,0%) zouden in 2017 met een groeivertraging af te rekenen hebben.Dat geldt ook voor mobile, al blijft dat een stevige groeier.


James McDonald

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


