WARC zet beste marketingcampagnes op een rij

WARC 100 is een klassement van de beste marketingcampagnes in de hele wereld. Efficiëntie en performantie zijn daarbij belangrijke criteria. Deze week publiceerde WARD een analyse van deze campagnes. De gelegenheid voor PUB om de top 3 aan u voor te stellen.
#1 Share The Load van BBDO India
De eerste plaats gaat verrassend naar India! Meer bepaald naar BBDO India en de campagne #ShareTheLoad voor P&G India. In deze video pent een vader zijn excuses neer aan zijn dochter. De campagne schuift de problemen naar voren waarmee werkende moeders te kampen hebben.
#2 John Lewis Christmas 2012-2015
De kerstcampagnes van de Britse retailer John Lewis zijn ijkpunten geworden. Geen toeval dus dat ze op plaats 2 terechtkwamen. Hieronder vindt u de campagne uit 2015, Man On The Moon (van het bureau adam&eve DDB in London). Bedwing uw tranen!
https://www.youtube.com/watch?v=rW36ZfTvp3U
#3 Lucy the robot
In 2015 kwam de 22-jarige Australische Lucy Kelly in het nieuws door in Sydney een robot in haar plaats te laten aanschuiven om de nieuwste iPhone 6S aan te schaffen. Eigenlijk ging het om een marketingactie van Atomic 212° voor klant Double Robotics.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]