Het internationaal gerespecteerde onderzoeksbureau WARC heeft Grey uitgeroepen als de nummer 1 van netwerken die creativiteit en effectiviteit combineert. Deze ranking is gebaseerd op resultaten van de belangrijkste awardshows. "Het is duidelijk dat Grey helemaal voldoet aan zijn belofte om 'Famously effective' te zijn," zeggen Peter Ampe en Francis Lippens van FamousGrey trots. "Ook in ons land streeft FamousGrey dezelfde waarden na, want ook hier is FamousGrey gekend voor zowel zijn resultaten in creatieve awards als bij de effies." Daarvoor ontwikkelde het bureau zelfs de methodologie Fame & Frame, waarbij Fame staat voor het idee en Frame voor het businessplan rond het idee. Het blijft de ambitie om ideeën te hebben die zowel hun plaats vinden in de maatschappij als een merk vooruit helpen, zeggen Ampe en Lippens. "Want communicatie vandaag is een combinatie van kunst en wetenschap. En dat hebben Grey en FamousGrey goed begrepen."


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








