Het internationaal gerespecteerde onderzoeksbureau WARC heeft Grey uitgeroepen als de nummer 1 van netwerken die creativiteit en effectiviteit combineert. Deze ranking is gebaseerd op resultaten van de belangrijkste awardshows. "Het is duidelijk dat Grey helemaal voldoet aan zijn belofte om 'Famously effective' te zijn," zeggen Peter Ampe en Francis Lippens van FamousGrey trots. "Ook in ons land streeft FamousGrey dezelfde waarden na, want ook hier is FamousGrey gekend voor zowel zijn resultaten in creatieve awards als bij de effies." Daarvoor ontwikkelde het bureau zelfs de methodologie Fame & Frame, waarbij Fame staat voor het idee en Frame voor het businessplan rond het idee. Het blijft de ambitie om ideeën te hebben die zowel hun plaats vinden in de maatschappij als een merk vooruit helpen, zeggen Ampe en Lippens. "Want communicatie vandaag is een combinatie van kunst en wetenschap. En dat hebben Grey en FamousGrey goed begrepen."
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]