Het internationaal gerespecteerde onderzoeksbureau WARC heeft Grey uitgeroepen als de nummer 1 van netwerken die creativiteit en effectiviteit combineert. Deze ranking is gebaseerd op resultaten van de belangrijkste awardshows. "Het is duidelijk dat Grey helemaal voldoet aan zijn belofte om 'Famously effective' te zijn," zeggen Peter Ampe en Francis Lippens van FamousGrey trots. "Ook in ons land streeft FamousGrey dezelfde waarden na, want ook hier is FamousGrey gekend voor zowel zijn resultaten in creatieve awards als bij de effies." Daarvoor ontwikkelde het bureau zelfs de methodologie Fame & Frame, waarbij Fame staat voor het idee en Frame voor het businessplan rond het idee. Het blijft de ambitie om ideeën te hebben die zowel hun plaats vinden in de maatschappij als een merk vooruit helpen, zeggen Ampe en Lippens. "Want communicatie vandaag is een combinatie van kunst en wetenschap. En dat hebben Grey en FamousGrey goed begrepen."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]