2015 was een bijzonder druk jaar wat online marketingtrends betreft - en dan moet het Marketing Congress nog komen. Om ervoor te zorgen dat we het overzicht niet verliezen in de aanloop naar 2016, organiseert marketingbureau Luon op 1 december alvast een nieuwe Luon Wassup Lunch-sessie: de State Of Marketing. Welke online technieken zet je best in om je marketingdoelstellingen te realiseren in 2016? En hoe speel je de troeven van social media en search uit op de kanalen die je wilt gebruiken? Deze en andere vragen bespreken de deelnemers tijdens de State Of Marketing met technology evangelist Geert De Laet. Hij deelt inzichten in content marketing, performance en customer experience. Aan de hand van een reeks praktijkcases en hands-on tips belicht hij de trends waaruit bedrijven en merken het meeste conversie kunnen halen.
De State Of Marketing-sessie vindt plaats op dinsdag 1 december, van 9.30 tot 13.00 uur, bij Luon in Mechelen. De deelname is gratis, maar het aantal zitjes is beperkt. Inschrijven kan via www.luon.com/wassup.