Wat als... Carlsberg de revolutie leidt?

Carlsberg, officiële sponsor van Euro 2016, vindt dat dit Europees kampioenschap het toernooi van de mensen moet zijn. Maar jammer genoeg blijkt het ontzettend moeilijk om als gewone sterveling aan een ticket te geraken. Daarom maakte Carlsberg, in samenwerking met Happiness Brussels, er in zijn laatste campagne ("If Carlsberg did La Révolution…") zijn missie van om zoveel mogelijk mensen een ticket te bezorgen. Dat deden ze ook afgelopen week in België. Al moest je er wel iets voor over hebben…
https://www.youtube.com/watch?v=RYij9YC8RbQ
Credits
Client : Carlsberg
Contacts : Richard Whitty
Agency : Happiness Brussels
CEO & Executive Creative Management : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
CD : Pieter Claeys
CD : Philippe Fass
Creation : Niels Sienaert
Creation : Tim Schoenmaeckers
Managing Director : Elke Janssens
Account Manager: Tine Van Hasselt
Production Company: Adult
Director: Erik Bulckens
DOP: Brecht Goyvaerts
Producers : Maarten Le Roy, Brechje Depourcq, Katia Renson
Post production: Moxy
Sound design: Raygun
PR Agency: Fuse
PR Managers: Sarah Kendall, Laura Tucker
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]