Wat bindt marketing en corporate communicatie?

Agenda / News

Belgian PR summitING Marnix vormt op 22 november 2016 het decor voor de jaarlijkse PR Summit, georganiseerd door BPRCA en 3C. Die zal dit jaar een ontmoetingsplaats vormen tussen marketing en corporate communicatie, waarbij de metafoor wordt gemaakt met “een geforceerd huwelijk tussen hart en reden?”. Doel is om PR-professionals en -medewerkers samen te brengen en actief te laten meedenken over de hedendaagse associatie tussen marketing en corporate communicatie.

 Met de Belgian PR Summit trachten BPRCA en 3C dus een ontmoetingsplaats te creëren tussen marketing en corporate communicatie. Deze disciplines lijken op het eerste zicht twee uitersten, soms complementair, maar vandaag worden zij steeds vaker aangezet om met elkaar te praten en strategieën te ontwikkelen, tegenover consumenten die steeds meer burgers worden en burgers die steeds meer consumenten worden. Keynote speeches van de internationaal gerenomeerde sprekers Paul Holmes en Will McInnes geven de namiddag vorm. Daarnaast zullen er twee panels aanwezig zijn met daarin een tiental Belgische marketing- en communicatiedeskundigen, die hun ervaringen delen met het publiek. Er zullen eveneens workshops worden georganiseerd, waarbij de aanwezigen worden uitgenodigd om over verschillende onderwerpen te reflecteren. Het academische gedeelte eindigt met een algemene sessie. Achteraf is er ruim de mogelijkheid tot netwerken met andere aanwezigen.

Registratie, meer info over de sprekers, het programma en andere details zijn terug te vinden op www.prsummit.be.

 

 

  • Geen artikel